שיעורי גיטרה פרטיים - למתחילים

שיעורי גיטרה פרטיים - למתחילים

רוצים ללמוד לנגן בגיטרה? הקורס מתאים למתחילים ומיועד לכל מי שמעוניין ללמוד לנגן על גיטרה (קלאסית, אקוסטית או חשמלית) ומתאים גם לאלו שמעולם לא ניגנו בעבר. הקורס בנוי באופן הדרגתי, ויקח אותכם צעד אחר צעד מהדברים הבסיסיים ביותר, כמו איך מחזיקים את הגיטרה, דרך לימוד אקורדים, ועד נגינת סולואים.

לימודי תופים וכלי הקשה

לימודי תופים וכלי הקשה

רוצים ללמוד לתופף כמו מקצועים ולהתשתלב בלהקות? זה המקום! איתמר אבוחצירא הוא מתופף בעל ותק עשיר הפועל שנים רבות בבאר שבע ופעיל במגוון להקות מוכרות השיעורים מתקיימים בסטודיו פידבק ביחס אישי אחד לאחד בסטודיו מאובזר, ממוזג ובעל אווירה ביתית. הסטודיו משמש גם כחדר אימון לתלמידים וחדר חזרות להרכבים קטנים.

לימודי סאונד ואולפן ביתי

לימודי סאונד ואולפן ביתי

בואו ללמוד להפיק שיר בעצמכם! אצלנו תקבלו סט שלם של כלים לביצוע תהליך הפקה מוזיקלית - מרמת הרעיון, דרך העיבוד, ההקלטות, עיצוב הצליל, המיקס והמאסטרינג ועד לשלב הסופי בו מקבלים מוצר מוגמר - יצירה מוזיקלית מלוטשת אשר מעבירה את המסר האומנותי שמאחוריה בצורה ברורה ומרגשת, ומוכנה להשמעה והפצה לקהל הרחב. בקצב שלכם ובזמן המתאים לכם.

שיעורי עיצוב גרפי פרטיים - למתחילים

שיעורי עיצוב גרפי פרטיים - למתחילים

אוהבים את עולם העיצוב? הייתם רוצים לקבל ידע וכלים שיעזרו לכם לעצב פרסומים מדהימים? אתם מוזמנים לשיעור פרטני אשר יקנה לכם כלים רבים ומגוונים ללימוד כך שתוכלו ליישם את יסודות העיצוב בעצמכם. קצב השיעור יהיה מותאם בדיוק לפי ההתקדמות האישית שלכם! בשיעור תלמדו כיצד להעביר מסר בעזרת צבע ותמונה, לתפעל תוכנות מחשב לעיבוד גרפי וללמוד כיצד לבנות פליירים, כרטיסי ביקור וחומרים שיווקיים שונים שיוכלו לשמש אתכם לכל מטרה